Pengikut!!

Wednesday 28 March 2012

aNOTHEr day To GO.......=)

Assalamualaikum dan Selamat pagi......=)
(Cewahhh!!!Mood cekgu masuk awal ke kelas..kikikiki)

Hari ini kelihatannya cerah-cerah saja di luar sana...
semoga membawa petanda yang cerah juga..amin!

Ada beberapa minit lagi sebelum aku bersiap dengan terkedek2nya ke sekolah..
oyaa, mari ak perkenalkan diri..hehekss..
blog dari tahun lalu siap, tp bru perkenalkan diri..shori u olss...
Saya Seorang GURU ya...GURU... ditekankan sekali lagi...hehekss

agak Pelik jugalah seorang yang pemalu seperti aku ni menjadi seorang GURU..
PEMALU??? cewahhh!!
Betullahh... tidak percaya..
tanyaa.......urmmm....LUPAKAN..
tapi ITULah hakikatnya..
aku mmg seorang cekgu dan perlu awal ke sekolah hari ini...
kenapa aku jadi atau pilih kerjaya cikgu ini, nnt aku ceritakan...
apa-apapun...Semoga hari ini mejadi satu lagi hari yang bermakna buat kita semua... amin!
.
.
.
.
.
.
=)

No comments:

Post a Comment